Lisans Öğrencileri Kazanımlar Anket Formu
Lisans Öğrencileri Kazanımlar Anket Formu |
Kesinlikle Kazanmadım Kazanmadım Kısmen Kazandım Kazanmadım Kesinlikle Kazandım |
|
Kesinlikle Kullanmayacağım Kullanmayacağım Kısmen Kullanacağım Kullanacağım Kesinlikle Kullanacağım |
|||||||||
|
İstatistiksel kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal bilgilerde farkındalık. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistiksel kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki uygulamalı bilgilerde farkındalık. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistik alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal bilgileri kullanabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistik alanında edindiği ileri düzeydeki uygulamalı bilgileri kullanabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Verileri derleme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uygulanacak doğru tekniği seçerek analiz etme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yorumlama becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saha uygulamalarında bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alma becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saha uygulamalarında bireysel ve ekip üyesi olarak karar verme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mesleki gelişimine yönelik proje ve etkinlikleri planlama becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mesleki gelişimine yönelik proje ve etkinlikleri yönetebilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Disiplinler arası çalışmalarda İstatistik Biliminin önemi hakkında farkındalık. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Disiplinler arası çalışmalarda İstatistik Biliminin toplumsal boyutlardaki etkisi hakkında farkındalık. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistik alanı ile ilgili konularda, ilgili kişi ve kurumları bilgilendirme ve düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alanında karşılaştığı sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek, uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce yabancı dilini kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistik alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ve istatistiksel paket program kullanabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İstatistiksel verilerin toplanması, yorumlanması, yayımlanması aşamalarında toplumsal bilimsel ve etik değerler hakkında farkındalık. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kalite yönetimi ve süreçleri ile ilgili bilgi birikimini uygulayabilme becerisi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|