TR | EN
YAZ OKULU ÜCRET İADE İKİNCİ BAŞVURU (GÜNCEL)
3.09.2019

 

 

  • Yaz okulu ücret iade başvurularını, Üniversitemiz Öğrenci Bilgi Sistemine öğrenci numaranız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra kayıt sekmesi altında bulunan yaz okulu ücret iade alanından 26 Ağustos -01 Eylül 2019 tarihleri arasında yapabilirsiniz.
  • Öğrenci istediği bankanın IBAN bilgilerini verebilir, iade için verilen T.C. kimlik numarası, AD SOYAD ve IBAN bilgileri uyumlu olmalıdır.
  • Kayıtlı olduğu dersleri çeşitli nedenlerle bırakmak isteyen öğrencilere ücret iadesi yapılmayacaktır, ancak ders kaydının silinmesi ve ücret iadesi Fakülte veya Yüksekokul Yönetim Kurulu Kararı ile uygun bulunan, fazla ücret yatıran ve kayıt olduğu dersi kapatılan öğrencilere ücret iadesi yapılacaktır.
  • Ücret iadeleri öğrencilerin iade formlarında belirttikleri Banka IBAN numaralarına 03 Eylül 2019 tarihinden sonra  yapılacaktır.
  • Para yatırmış fakat öğrenci numarası olmayan öğrencilerin dilekçe ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurması gerekmektedir.
  • Yanlış TC Kimlik Numarasına para yatıran öğrenciler Öğrenci İşleri Daire Başkanlı'na dekontları ile birlikte dilekçe vereceklerdir.Dilekçede doğru TC Kimlik Numarasını ve almış oldukları yeni öğrenci numaralarını belirtecekler, yatırmış oldukları ücretleri doğru Tc Kimlik Numaralarına ve öğrenci numaralarına aktarılması sonucunda aşağıda belirtdiği gibi iade başvurusunda bulunacaklardır. 
  • Yaz okulu ücret iadesi için hiç başvuru yapmayan veya ilk başvuruyu yapıp başvurusunda hata bulunan öğrenciler başvuru yapabilecektir. Lütfen bilgilerinizi doğru olarak giriniz. Hatalı başvuruda sorumluluk size ait olup ücret iade işlemi birdaha açılmayacaktır.